مستند دوم انتخاباتی مسعود پزشکیان پخش شد کابینه نتانیاهو لایحه تمدید خدمت نیرو‌های ذخیره را تصویب کرد پورمحمدی در بدون تعارف: با احمدی نژاد همچنان رفاقت دارم + فیلم رضایی: کناره گیری به نفع جبهه انقلاب، فداکاری است روسیه: ۱۷۱۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) شهردار «حیفا»:باید هوشیار بود و به حزب‌الله احترام گذاشت رسانه صهیونیستی: عملیات ارتش در رفح به مراحل پایانی رسیده است ۲۱ جنگنده و کشتی نظامی چین اطراف جزیره تایوان رویت شد زاکانی بر اجماع ۴ نامزد اصولگرای ریاست جمهوری تاکید کرد فیلم کامل مناظره محمد قوچانی و محمدسعید احدیان درباره رقابت پزشکیان و قالیباف در انتخابات ۱۴۰۳ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی (۳ تیر ۱۴۰۳) المیادین: هر گونه حمله به بیروت با پاسخ کوبنده مقاومت مواجه خواهد شد مناظره قوچانی و احدیان با موضوع «اولویت‌های رئیس‌جمهور آینده» حمله پهپادی مقاومت لبنان به خوابگاه سربازان صهیونیستی حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی حیاتی (۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار بورل درباره جنگ تمام عیار حزب الله و اسرائیل شهادت یک کودک فلسطینی دیگر در غزه بر اثر گرسنگی سفیر رژیم صهیونیستی از کلمبیا اخراج شد فیلم حمله پهپادی مقاومت عراق به فلسطین اشغالی منتشر شد (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر کشور: کمک‌های ایران به ترکیه و سوریه ارسال شد| دستورالعمل برگزاری تجمعات آماده است+ فیلم

  • کد خبر: ۱۴۹۴۰۸
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
وزیر کشور: کمک‌های ایران به ترکیه و سوریه ارسال شد| دستورالعمل برگزاری تجمعات آماده است+ فیلم
وزیر کشور به زلزله ترکیه و سوریه اشاره کرد و گفت: کمک‌های انسان‌دوستانه و امدادی ایران به کشور‌های ترکیه و سوریه ارسال شده و برای کمک به این کشور‌ها اعلام آمادگی کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه امپراتوری امروز آمریکا بر‌اساس دو سه امر، که یکی مباحث و ارکان قدرت دلار است، اظهار داشت: وقتی دلار بین کشور‌های مختلف به عنوان ارز رایج درآمده و درصد زیادی از ذخیره‌های بانک‌ها با دلار است، ما خود به خود کمک کرده‌ایم که دلار در قدرت سلطه‌گر آمریکا پابرجا بماند. زمانی که دلار شروع به سقوط کند همان موقعی خواهد بود که کشور‌ها بیایند و دلار را از تعاملات خودشان خارج کنند و با ارز‌های دیگر تعامل کنند، خود به خودی دلار تضعیف می‌شود و قدرت امپراتوری کاهش پیدا می‌کند. این مسئله بسیار روشنی است و همه این موضوع را می‌دانند.

وزیر کشور افزود: موضوع دوم اینکه اگر همین الان پیمان‌های پولی دوجانبه ما توسعه پیدا کند و بتوانیم ارز‌های دیگر را وارد معاملاتمان کنیم، خود به خود موجب تضعیف دلار خواهد شد؛ دلاری که به‌طور غیرواقعی در دنیا چاپ و موجب شده است که اقتدار اقتصادی برای آمریکا به بار بیاورد. در این باره کشور‌های مختلف باید دست به دست هم بدهند و کشور‌هایی که در دنیا مطرح هستند و می‌خواهند سیاست‌های مستقلی داشته باشند با هم همکاری و هماهنگی کنند تا بتواند ارز‌های دیگر را بیاورند.

وحیدی خاطرنشان کرد: به ویژه باشگاه تحریمی‌ها و آن‌هایی که در تحریم هستند ارز‌های دیگر را مبنا قرار دهند خود به خود این اتفاق صورت خواهد گرفت، اما نیاز است کشور‌هایی که از سیاست‌های استکباری آمریکا ضربه دیده‌اند دور هم جمع شوند و این تصمیم را بگیرند.

وزیر کشور در ادامه با یادآوری اینکه دستورالعمل برگزاری تجمعات قانونی آماده است، گفت: در مجلس هم طرحی در این زمینه وجود دارد و الان بحث است که دستورالعمل به قانون تبدیل شود یا نه. در دولت هم لایحه‌ای آماده شده است که اگر تصمیم گیری شد، به مجلس ارسال می‌شود.

وحیدی همچنین به زلزله اخیر ترکیه و سوریه اشاره کرد و گفت: کمک‌های انسان‌دوستانه و امدادی ایران به کشور‌های ترکیه و سوریه ارسال شده و برای کمک به این کشور‌ها اعلام آمادگی کردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->